sobota, ledna 15

Miluju retro filmy!

Koukala jsem se chvilkami na Hairspray a okouzlila mě Tracy. Nádherná holka krev a mlíko. Furt se patlám s myšlenkou, že bych chtěla vypadat tak či onak, ale nikdy se k tomu stejně nedobabrám a zůstane vše při starym. Protože jakmile nemám něco hned, přestane mě snažení se bavit. To je můj věčnej problém.
Zrovna čekám, až se mi do iPodu natahaj songy s arabskými rytmy a pustím se do břišních tanců, který mě neskutečně baví. Nemít tréninky 5x tejdně, tak si najdu někde nějaký kurzy, ale bohužel, nula času.

3 komentáře:

  1. Joo, to znám, já taky pokud nemám něco hned přestanu se snažit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá fotka.
    Mimochodem taky sem závislá na the lonely island -
    I just had sex a na Jizz in my pants :D )

    OdpovědětVymazat